Halva veckan över

Ja, då har man kommit halvvägs till helgen då. Börjar man ju nästan känna sig lite positiv igen. :-P
Om det inte vore för att man var så jävla stel i ryggen förstås. Men skit samma. Lär nog hinna vila ryggen ordentligt när jag är döder...
Ikväll är det fotboll. Tyskland mot Turkiet. Kan bli en riktigt spännande match. Det känns ju som tyskarna kommer ta det, men turkarna vet man ju aldrig vad dem hittar på. Hur som helst så lär ju resterande matcher bli rackarns najs, oberoende vilka lag som går till final och vilka som spelar bronsmatch. Fast måste ju säga att Ryssland mot Turkiet låter riktigt roligt. :-P
Dagens ris tänkte jag nog ge till er som läser min blogg och sedan blir sura på mig för att ni inbillar er vissa saker eller att man snackat skit om er när man absolut inte gjort det. För fan, kamma till er och ta en valium för i helvete! Blir så trött på folk vars första reaktion är ilska, utan att ens ta reda på vad man egentligen menar ...
Nu är det mat och dusch som gäller.
Adieu.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0