Lat lördag

Känner mig aningens seg idag. Antar att all sömnbrist börjar göra sig påmind. Sov ända till 11 i morse. Kanske inte så konstigt med tank på att man inte kom hem förrän lite innan 5, fast man känner sig ju ruskigt oproduktiv ändå. Fint väder och allt, man borde ju göra något skojsigt tycker jag allt.
Igår var det rätt lugnt. Lite för lugnt till och med. Var ju inte mycket folk så man fick ju mest stå och glo hela kvällen/natten. Men men, man får ju pengar för det så man ska ju inte klaga. ;-)
Ikväll blir det nog några öl tror jag. Om man inte däckar vill säga. Och om man hittar någon som vill leka. Får se vad folk säger, många lär ju ligga däckade efter gårdagens bravader. Nybörjare säger jag bara!
Fan vad synd att man missade grillfesten hos Marcus i ondsags. Var tydligen riktigt jäkla skojsigt. Där ångrar man sig rejält kan man ju säga. *snyft*
Har ju inte träffat många av Nacka-pojkarna på år och dar... Får hoppas att det blir lite fest snart igen. :-)

Nu ska det plundras skafferi.
See ya!


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0