Litet recap

Jaha då små pojkar och flickor. Då var den trevliga långhelgen över och förbi och den grå vardagen är åter igen över oss. Fy bubblan säger jag bara. Stort blääää i största allmänhet... Måndagar är och förblir riktigt bajstråkiga.
Så hur var helgen för er då alla små barn? Min lördag var väl aningens överdrivet alkoholfylld. Alldeles för många öl kan man ju ganska lugnt säga. Farligt, farligt... men ändå inte så härligt, härligt som gamle Skifs påstår. Vilken elak liten ljugis han är. :-P
Man får ju knappast några pluspoäng genom att supa upp i stort sett alla sina sista pengar... Mmm, att man aldrig kan lära sig! Inte dricka när man känner sig lite nedstämd! Bah! Dubbel-bah!!!
Söndagen blev ju som man kunde förvänta sig. Seg så in åt helvete och så patetiskt trött. Sömn är ju något man inte fått mycket av på senaste tiden... Tvingade mig själv att vara vaken till efter 11 på kvällen så man skulle kunna få till dygnsrytmen lite. Men i enlighet med Murphys lag så vaknade jag ju 3 på natten ändå! Blir fan tokig på den där jävla Murphy. Hans jävla lag gör sig ju fan alltid gällande. Lyckades ju somna om efter ett tag men då var det ju redan för sent så att säga...
Nä, fuck vad uttråkad jag känner mig. Ska fan i mig ta och försöka hitta på nåt spännande innan jag somnar av tristess.
See ya peeps!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0