Ont

Stackars lilla mig. Ont i ryggen plus ett halvdussin andra ställen man slagit i eller klämt eller annat... Är det så att man blir klantigare med åldern, eller är det bara jag? Jag tycker mig i varje fall ha märkt att jag klantar mig fan så mycket mer nu för tiden än förr. Hmm... Tycker forskarna får ta reda på det. Jag vill ha svar! Nu!
Jaja, yetisynd är det om mig hur som helst. :-P
I övrigt kan rapporteras att denna dag suger fetsnase. Inget roligt alls på agendan. *suckar djupt*
Visserligen Ace Ventura 2 på tv, men den har man ju sett x antal gånger förut. Jag är ju ändå för fucken trött för att orka kolla en hel film. Eller ens sitta här....
Såååå...
Natti natti alla små.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0