Snart vardag...snyft

Usch och fy! Nu var helgen slut. Den gick lite väl fort tycker jag. Och inget party blev det heller...inte för min egen del i varje fall.
Men lördagen var ju rätt underhållande ändå trots att man jobbade och stod och var allmänt avundsjuk på alla öldrickare. Många flörtisar, och så har man ju tydligen fin rumpa också (ja, jag hörde er), plus att man till och med fick en liten ros. Mycket sött må jag säga. Sedan fick man sig ju ett par öl på Patricia efteråt. Kunde ju ha varit en värre kväll om man säger så. :-)
Men trevligast av allt var nog M, så tack till dig för att du förgyllde min kväll/natt/morgon... ;-)

Jag har förresten kommit fram till två saker:
1) De flesta kvinnor är fan bra konstiga.
2) Män är fan ännu konstigare som ändå vill ha dem. :-P

Nä, nu har jag viktigare saker för mig.
*poof* GONE!!!


Säg vad du vill
Postat av: tjo

fast män är absolut bra mycket konstigare.

2008-06-17 @ 19:49:25
Postat av: hej

Håller med.. MYCKET konstigare.

2008-06-22 @ 00:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0