Vår!

Vilken trevlig tisdag vi har fått. Varmt och skönt och allmänt vårigt. Nästan högsommar snart ju. Me like!
Fast lite dåligt samvete har man ju. Har ju bara suttit inne och latat mig istället för att vara ute och njuta av vädret. Men men, jag får ta igen det imorgon istället. ^^
Våren har ju kommit på allvar iaf... Denna gång ska väl det inte komma någon muppig köldknäpp och förstöra allt. Annars jävlar!
Btw, nu börjar det ju bli riktigt fotbollsväder. Nu får fan i mig någon ta tag i saker och dra ihop lite folk så man kan springa runt i solen och jaga boll i ett par timmar. Mmm, jag vet att jag är lat som inte gör det själv, men bättre att överlåta sånt till folk med lite bättre ordningssinne. ;-)
Och nu börjar man redan fundera på vad man ska hitta på till helgen. Det är konstigt vad fint väder kan få en att längta så intensivt till helgerna...
Ja ja, får väl kolla runt lite och se vad man har för alternativ.
Nä, nu måste lillpånken äta.
See ya peeps!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0