...fortfarande fredag...

Jäkla fredag att aldrig ta slut! :-P
Börjar bli läskigt rastlös och dampig. Ingen som vill leka med mig? ^^
Söndag hade jag tänkt dra till kusinen och glo film och softa men vad tusan kan man hitta på fram till dess. Var är alla trevliga och roliga människor när man behöver dem?
Men men, jag ska väl inte klaga. Jag har ju min alldeles egna lilla stalker. Hon tyckte hon skulle komme förbi ikväll. Haha, att hon inte ger upp. Får nog ta och säga till henne ordentligt snart innan det börjar bli irriterande. =)
Om bara "vissa" andra kunde vara lika på så skulle man ju vara fett glad.
Men inte då, lillan leker fortfarande butter. Abo! Fett jobbigt! :-(

*paus för tårar*

Men idag fick man i alla fall höra en trevlig sak, nämligen att man varit delaktig i en väldans fin flickas drömmar. Det gjorde mig lite glad åtminstone, även om det kanske inte betyder så mycket. :-)
Även om det inte är rätt flicka som drömmer om en så är det ju åtminstone en vettig flicka som gör det. :-P
Nä fy fan kvasifilosofisk man låter nu då. Fan bäst att jag slutar grubbla och fan tar och försöka skriva lite istället. Skriva "riktigt" alltså, inte bara blogga.
Ha det gött alla glada.

image5
Liljor är fina... Och vissas favoritblommor... :-D

Säg vad du vill
Postat av: emma

vill bara önska dig en bra påsk

2008-03-21 @ 23:33:16
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: MISCHA

Jätte fin bogg och bild :)
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
svara på chatten och pollen :D

2008-03-21 @ 23:33:21
URL: http://MIISCHAS.blogg.se
Postat av: Michelle

Fortsatt trevlig natt.. :)

2008-03-21 @ 23:38:27
URL: http://www.michellesarvilahti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0