J-a snö!

Fy fan, imorgon är det vardag igen. :-(
Usch så tråkigt... Och massa irriterande snö är det också. Vad tusan hände med våren som nästan var här för ett par veckor sedan? Nu längtar jag riktigt ordentligt efter lite sol och värme. Nä, jävla samhälle säger jag bara. :-P

Från det ena till det andra så börjar det nästan bli dags att fundera ut vad fan man ska hitta på när man fyller år. Det är ju bara ett par veckor kvar nu. Känns som man borde göra något extraordinärt för en gångs skull. Har ju inte firat ordentligt på en hel massa år nu. Och då är det fan bäst att våren har kommit på riktigt för annars jävlar blir jag fett sur. ;-)

Mitt försök att sluta röka fortsätter. Är nere på en handfull cigg om dan typ. Ganska bra om man tänker på att jag rökte ca 1½ paket om dagen förut. :-D
Men jag är ju inte nöjd innan jag slutat helt. Om en vecka, då fan ska det vara slut sörru...

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0