Låååång fredag :-P

Mmm, den här dagen gör ju verkligen skäl för sitt namn. :-D
Seg och tråkig och alldeles utan substans...
Ungefär som dagens kvinnor med andra ord. ^^
Nä, nu borde jag inte sitta här och vara elak och bitter.
Men det tänker jag göra ändå. :-P
Det är alltid kul att vara bitter. Särskilt kul när man har något eller någon att klaga på. Och det har man ju alltid när man tänker efter. Särskilt angående det motsatta könet. Jag är tämligen säker på att du håller med mig vilket kön du nu än tillhör. :-)
Btw, får passa på att gratta lillesyrran idag. Grattis!

I övrigt lär det inte hända mycket denna påsk. Inga roliga förslag alls har man fått.
Men något måste man fan leta upp. Kan ju inte bara sitta hemma helt själv och suga på ett ägg hela helgen.
Dessutom så har jag ju fått en liten makeover som jag måste ut och visa upp...
image3
Visst fan är jag snygg?
Får man inte napp när man ser ut så där så är det fan något fel på världen. :-P

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0