Lillördag..

Tråkig liten onsdag. Seg som fan, nästan som att jag var bakfull. Men så dåligt minne har jag ju inte att jag inte ens skulle komma ihåg om jag varit ute eller ej. :-P
Snart är det påsk också. Och inget planerat. Ska väl till kusinen på påskdagen och se lite film och så men annars händer fan inget.
Syrran fyller år på fredag men därifrån har man ju inte hört ett ord så det verkar ju inte hända nåt där.
Och imorgon fyller exet år. Lillflickan blir gammal. :-D
Får inte glömma bort att slå en liten pling så hon blir glader.

Undrar om det inte börjar bli dags att träffa någon vettig tjej snart. Börjar bli irriterande att bara stöta på nötter hela tiden. Eller inte bara nötter, vissa är ju helt enkelt för självupptagna eller rädda eller whatever för att inleda något seriöst... Suck fucken suck... :-(
L vägrar fortfarande prata med mig. Och inte fan har jag någon aning om varför heller. Det var ju knappast jag som gjorde något fel... men men, någon dag så börjar nog hon också att bete sig som folk. Om det bara inte var så att man saknade henne så ofta så skulle det ju inte spela så stor roll. Fast det är väl kanske inte så konstigt, har ju aldrig träffat någon som henne förut. :-)
Men som sagt, allt ordnar sig till slut...

Så, nu har jag deppbloggat tillräckligt för idag. Nu ska jag ta och fixa nåt att käka och sätta mig framför tv:n. :-D
Ha det!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0