Måndag igen...

Jahaja. Det var den helgen det. Den sög ju fetsnase om man säger så. :-P
Inte blev det någon öl som man tänkt sig, inga roliga aktiviteter alls utom att sitta hemma och dregla. Vilket i och för sig kunde ha varit trevligt om man bara kunde slappna av och inte tänka så in i helvete mycket hela tiden. Och med tanke på det så kunde "vissa" inte höra av sig denna helg heller. Mycket suspekt beteende från det hållet må jag säga... Ja ja, det ordnar sig nog ska vi se. Skam den som ger sig. :-D
Men nästa helg blir nog bättre. Kanske skulle hitta på nåt kul med lite roligt folk, annars ska jag fan gå och partaja på Medusa; det var ju ett tag sen nu. Och med lite tur så kanske man kan få med sig Jimmie, då blir det ju alltid skojsigt. :-)
Nä, nu ska jag nog ta och dra mig mot sängen snart. Får hoppas man kan sova för en gångs skull. Skulle ju faktiskt vara trevligt att sova mer än 4 timmar i sträck, och gärna utan konstiga mardrömmar om det går för sig. :-P
Undrar varför man alltid äter och sover dåligt när man är lite deppig...

Oj vad långt det är mellan inläggen. Jag får nog ta och skärpa till mig på den fronten. Ett litet sentida nyårslöfte kanske.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0