Snart är det vår!

Japps, då var det lördag då. Och ikväll jobbar man, hoppas man slipper allt för många idioter bara. :-P
Det har väl varit en trevlig helg i övrigt. Spenderade fredagen hos kusinen, drack ett par öl och kollade film typ. Såg 1408, ganska bra ändå.
Men rackarns vad partysugen jag är. Har fan inte varit ute på evigheter. Får nog ta och hitta på något spännande nästa helg. :-)
Så det man lär ju bli lagom suktad ikväll när man får se alla fulla pajsare utan att kunna dricka själv. Fast man hinner ju med ett par öl på Patricia efter man slutat iaf. Alltid något. Hoppas bara det kommer någon rolig dit så man inte blir helt uttråkad...
Fast det är ju jävligt najs att våren är på gång. Soligt och fint flera dagar i rad. Snart kan man fan börja med att skippa jacka. Det ser vi nog alla fram emot. :-D

image1
Bild på mig från förra sommaren. ;-)
Kanske borde ta och börja träna lite...

Nä, nu ska jag fan gå och köpa en kebab innan jag svälter ihjäl. :-P
Ha det!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0