Snart helg :-)

Bara en dag kvar nu. :-D
Denna helg ska det ta mig tusan bli ett par öl i alla fall... Annars blir Daniel en butter liten pojke. :-P

Nästa vecka måste jag komma ihåg att gå och kolla lite angående tatuering. Antar att det blir Fafnir, brorsan känner ju typ killen där. Och han är jäkla duktig så det funkar ju.
Men funderar fan på att ta och pierca ögonbrynet. Lite "vanilj" kanske, jag vet, men känner att det skulle vara kul. Det är ju fan på tiden. Har ju tänkt göra det i en hel massa år men det har aldrig blivit av. Daniel är fan så duktig på att skjuta upp saker sörru. ^^
Fast undrar vilken sorts tatuering man ska göra. Hade tänkt rita något eget, blir ju mer unikt så. Men har fan så svårt att komma på exakt vad. Har funderat över något arabiskt-inspirerat filigranmönster runt mina initialer typ. Det låter i varje fall snyggt i teorin. :-)

Spela Poker - En genväg till rikedom

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0