Sömnproblem?

Då sitter man här som vanligt, trött och seg som fan men ändå kan man inte sova. Först nu börjar jag känna mig "sova-trött" men nu är det ju lite väl sent att lägga sig. Får nog köra en all-nighter och hoppas man kan däcka tidigt imorgon kväll istället så man kan få till något som åtminstone kan liknas vid en normal dygnsrytm. :-P
Fast det slutar väl med att man däckar i soffan kl 7 på kvällen istället. ;-)
Men undrar varför man haft såna sömnproblem på sistone. Över 2 månader sedan jag lyckades sova mer än 4 timmar i sträck... hmm... inte bra, inte bra.

Angående sluta röka-grejsen så går det ju sådär. Om någon mot förmodan skulle vara intresserad. ;-)
Men frukta icke! Inom kort kommer jag att vara fri från denna snuskiga last!
Då kanske man kan börja få pengar över till annat också. Abo vad dyrt det är att röka! :-D
Skulle ju vara rätt så passande att börja träna när man slutat röka. Men frågan är ju bara var. Hört mycket gott om Sport & Fitness i Upplands Väsby, och överkomliga priser har dem ju också. :-)
Fast då riskerar man ju att stöta på folk man helst vill undvika... Ja du, det är fan inte lätt när det är svårt. Dumma flicka att komplicera allt så där. :-P

Nä, nu väntar jag bara på lite sol så man kan bli lite glad!!!

image7
Men inte förrän framåt helgen sa dem där elaka jäklarna på vädret. Suck och snyft och buhu...

Ja ja, om världen inte går under helt plötsligt så lär vi väl synas snart igen. :-D
Toodles!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0