Tillbaka till den grå vardagen...

Tjihooo! Snart är det dags att ta en snabb dusch och åka till jobbet.
Ser såååå fram emot det. Inte...
Måste fan ta och skaffa mig ett riktigt jobb, det här suger ju. :-P
Men med lite tur så kanske bussjäveln kör av vägen i halkan så man aldrig kommer fram. Lite drastiskt kanske, men va fan, det funkar ju. :-D

Undrar om jag är aningens dum i huvudet. Satt här och försökte lägga upp en bra video men inte fan funkade det. Hur i helvete gör man månntro? Den som vet får ju mer än gärna berätta. Och då menar jag inte bara en länk utan själv videon. Har ju sett anra göra det så jag vet ju att det går. ^^
Ja ja, dum är jag ju tydligen hur som helst. Fast jag skyller på att det är sömnbristen som gör mig hjärnslö. ;-)

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0