Avundsjuk!

Jag vill också ha en trevlig flickvän!!! Jag vill också ha en ny lägenhet på söder för 3 mille!!! Jag vill också ha ett nytt jobb med lönelyft på x antal tusen!!! Men jag är inte bitter (sagt med äkta Tony Rikardsson-dialekt)...
Folk gifter sig till höger och vänster. Skaffar barn. Flyttar kors och tvärs. Byter jobb. Byter flickvänner. Nya saker händer överallt. Känns som det bara är jag som är samma människa som alltid. Men jag är inte bitter...
Någon sorts förändring måste nog ta mig tusan åstadkommas innan man blir tokig. Och nu har det ju nästan kommit till den punkten att ALLA förändringar, bra eller dåliga, skulle vara välkomna. Men jag är inte bitter...
Tror nästan jag måste ha missat startpistolen. Men men, det är ju bara att börja sprinta lite. Ska bara ta och arbeta upp konditionen först. För man är ju otränad som fan. Till skillnad mot all vänner som verkar bo på gym. Men jag är inte bitter... Nej, inte det minsta... Lovar...

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0