Det är farligt att dansa

Det har min kära bror bevisat. ^^
Efter att han varit på Kiss-konserten igår så var han på Medusa. Och väl där så körde han tydligen lite fylledans vilket slutade i skadad hand och 2 veckors sjukskrivning. Lite synd om han måste jag väl tillstå, men ganska så roligt ändå. Skadeglädjen ni vet... :-P
Fast det betydde ju att det inte blev något flyttande idag. Skulle ju hjälpa han bära lite lådor och grejer inför flytten, men i och med att han spenderade eftermiddagen på akuten så blev det ju alldeles för sent för sådant. Jag som så sett fram emot att leka stark och lyfta grejer. ;-)
Men man får ta det imorgon istället.
Allt ordnar sig alltid till det bästa...

Ikväll är det ölkväll med lilla Jimmie. Ska bli rackarns kul. :-)
Han är ju en skojsig liten spelevink. Frågan är ju bara vart man ska gå och så. Vi funderade ju på att ta en öl i kvällsolen, men det är ju lättare sagt än gjort. Alla uteserveringar är ju i stort sett fullpackade från lunchtid fram tills solen går ned. Men som sagt: allt ordnar sig alltid till det bästa. ^^

Hur tusan orkar man egentligen springa marathon? Satt och kollade lite på Stockholm Marathon, och måste säga att det är ju lite imponerande. Själv så faller jag ju ihop i en hög efter att ha halvsprungit 100 meter. :-P

Nu är det dags att göra sig iordning tror jag.
Se upp för galna japanskor i garderoben. ;-)
(ni som läst nyheterna förstår vad jag menar)
Toodles!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0