Dum-di-dum...

God kväller på er alla. So waz poppin'?
Själv sitter man här, uttråkad som en gammal gnu med damp. Dags att skaffa en hobby tror jag. Att bara dregla räcker liksom inte. :-P
Nu börjar klockan närma sig midnatt. Det betyder att det är Daily Show snart. Allas vår favorit... Vi som har lite humor i varje fall. ;-)
Men nu till själva orsaken till kvällens inlägg: vem vill ut och dricka öl i solen imorgon? Va? Huh? Nå? ^^
Ja ja, ni vet var jag finns... Jag ska i varje fall in till stan och se allmänt snygg ut. :-P
Eller ja, försöka i alla fall.

Säg vad du vill
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-05-27 @ 23:24:45
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0