...endast tomten är vaken

Sömnlöshet är roliga grejer det. Skojsigt värre att bara sitta här och vänta på att sömnen ska komma över en. Men men, då får man ju tid att läsa lite nyheter och bloggar och kolla videor och grejer så det kunde ju ha varit värre. Undrar bara vad man gjorde innan internet. Jag kommer ju visserligen ihåg, men det behöver vi ju inte tala högt om. ;-)
Idag insåg jag att det bara är en dryg vecka tills fotbolls-EM börjar. Lite segt av mig kanske, men det har ju liksom inte märkts av så mycket. Men idag (igår) började den där förväntansfulla känslan smyga sig på en. Vete tusan vad det är med fotboll, EM och VM i alla fall, som är så jävla kul. Jag lär väl säkerligen kolla de flesta matcherna. Slöseri med tid egentligen, men fan så roligt. Om bara någon ville spela lite fotboll på riktigt med mig så skulle jag bli än gladare. :-D
Antingen det, eller någon trevlig flicka som vill nakenbrottas lite. ;-)
Haha! Tror det där bevisade att jag nog börjar bli trött ändå. :-P

Avslutande tankar:
1) Haninge kommun borde skaffa sig en riktig hemsida som inte beter sig som en obstinat sengångare i trotsåldern.
2) Jag måste skaffa mig en ny dator som inte har damp.
3) Jag måste sluta skriva sånt här blaj. :-P

Nu ska jag försöka få mig lite sömn.
Ha det gott alla glada.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0