Finally

Äntligen fick jag min första uteserveringsöl för i år. :-P
Var först hos Jimmie och hälsade på honom. Han hade det rätt hetsigt på jobbet men snäll som han är tog han sig ändå tid att babbla lite med mig. Gick ju där och väntade på att bror skulle ringa så jag kunde komma upp och hjälpa honom bära lite flyttlådor. Han flyttar ju om en månad den lille rackaren...
Men som sagt, stod och babblade med Jimmie. Kom inte fram till något speciellt angående helgen, mer än att vi skulle göra något på lördag. Kanske ta någon öl i kvällssolen och sen knalla ned till Medusa. Skulle ju faktiskt funka om man säger så. :-)
Fast jag måste säga att det var riktigt roligt när en av Jimmies kunder började flörta med en. Alltid bra för självförtroendet när söta flickor gör sånt. Så där hör ni alla små sötbollar, mer flörtande och mer komplimanger. Vi pojkar gillar också sånt fattar ni väl. ;-)
Fast bror ringde aldrig så det blev att jag gick och tog en öl med Lisa istället. Kunde ju varit värre om man säger så. ;-)
Satt där i solen och drack min efterlängtade uteserveringssöl... ^^
En rätt bra dag med andra ord. :-)

Nu är det lite tv och sen läggdags för mig.
See ya boys and gals.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0