Full som ett ägg!

Japps. Då har man precis kommit hem från krogen. Och inte fan är man nykter. Fast jag tror jag lyckas hålla grammatiken korrekt iaf. Tror jag som sagt...
Och hur kul var det ikväll då? Jovars, jag ska väl inte klaga. Alltid kul att vara ute med kusin. Fast det kändes ju lite tråkigt att kusin nr 2 plötsligt blivit singel. Han var ju så söt med sin lilla flickvän... *snyft och buhu*
Annars då? Från min synvinkel?
Jo, då sög det fetsnase. Flicka man vill ha behagar inte ens vara där. Långt borta från lilla Daniel!  "Upptagen" med annat. Ja, alltid har dem något att skylla på dem små liven...
Men men, skit händer som det så fint heter på engelska. Någon gång i framtiden kanske, vem vet. Den som lever (och orkar bry sig över huvud taget) får väl se.
Nu är det fetsova som gäller. Efter lite chips då förstås...
Men jag lovar, min bitterhet kommer hålla i sig, så imorgon så ska ni få se på grejer!
Nighty nigtht!!!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0