God eftermiddag

Då var det tisdag då. En sån där typisk segdag, värre än måndagar till och med.
Idag har man ju inte gjort många knop. Segat, degat, dreglat och läst lite. Kanske borde man varit ute i solen och lekt, men alla är ju så himla upptagna på dagarna nu för tiden. Suger ju elefantsnase att leka helt ensam... Dumma vänner som envisas med att ägna sig åt fjantiga saker som skola och jobb och familj och sånt bjäfs.
Har ju för fan inte ens tagit årets första uteserveringsöl ännu! Det är ju rent ut sagt fy och skam! Fy och skam säger jag!^^

Men men, imorgon blir det fan in till stan som gäller. Knalla runt i solen och bara vara. Ska nog gå att hitta någon som vill leka. L kanske slutar skolan tidigt om jag har tur... Hur som helst så ordnar det sig nog till slut. I värsta fall så får man väl kidnappa någon. ;-)
Ska i varje fall bättra på solbrännan lite. Måste ju passa på nu när jag helt plötsligt fått pigment... :-P

Uttåkad Daniel = onödiga bilder
         
Ett par bilder så folk kan se vem jag är...
Tyvärr tagna med webcam så lite taskig kvalitet.

Btw, varför är folk så buttra nu för tiden? Senaste veckan så är det en hel del personer som varit allmänt griniga och tvära. Är det nationell lingonvecka eller något sånt? Äh, spelar ju inte så där jättestor roll, man blir ju bara lite förvirrad när folk helt plötsligt är alldeles yetitvära. Men det går väl säkert över. Innan helgen bara får jag hoppas. Vill ju inte ut och leka med små gnälliga pajsare. ^^

Bye for now.
*poof* GONE!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0