Lite piggare nu

En timme eller två i soffan framför tv:n gjorde visst susen. Blivit av med huvudvärken iaf. Alltid något...
Så nu kan jag väl äntligen (ja, jag vet nog att ni längtat) skriva något mer substantiellt än tidigare inlägg som egentligen inte var mer än ett "hej jag lever"-inlägg...

Så hur har ni alla haft det på sistone då? Gjort något spännande denna helg?
Själv var jag hela helgen hos kusinen och hennes kille. Syster och hennes kille var där också, plus Erik, så var nästan fullt hus där ett tag. Spelade en hel del spel, kollade lite film, snackade mycket skit. Tog det allmänt lugnt. Fast lyckades bränna vänstra axeln. Så blir det när man inte tänker på solen utan bara sitter på samma plats lite för länge... Men nu ska vi inte klaga. Första gången på år och dar som jag lyckats få något som kan liknas vid en solbränna. Och dessutom så är det ju nästan lite trevligt när det bränner i huden; smärta är bara en högre form av njutning!

Och söndag, måndag och tisdag blev ju ännu bättre. Väldans najs må jag säga... Tack och bock! =D

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0