Lite trötter i ögat

Jahaja, då sitter man här mitt i natten och undrar vad man ska hitta på. Så då kan man ju alltid skriva lite granna.
Anledningen till att jag sitter uppe är för att försöka fixa till dygnsrytmen lite. Har ju inte kunnat somna förrän 4-5 på natten senaste tiden. Så en all-nighter ska nog fixa det ska ni se. Enda problemet är ju vad man ska hitta på... Tv-utbudet är ju lika fascinerande som vanligt. Är det bara som man inbillar sig, eller fanns det verkligen mer intressanta program förr i tiden? Nu verkar det ju bara vara skit dygnet runt... Lira något skojsigt datorspel funkade ju ett tag, men nu har jag blivit less. Så kul är det ju faktiskt inte. Men men, det ska nog ordna sig. Kan ju alltid dregla och glo in i väggen. Mycket underskattat tidsfördriv.

Imorgon bär det av till moster. Det ska bli rackarns roligt. Ser verkligen fram emot det, spela kort och bara ta det soft. Skjutsen går typ vid lunch, och långt bort måste man ta sig innan man ens kommer fram till själva skjutsens startpunkt, så man ska få ge sig ut på äventyr redan på morgonen. Spenande som fan små barn. Hoppas som fan att vädret blir najs också så man kan lapa lite sol. Mmm, börjar bli lite butter på den där jäkeln. Ge mig lite värme din brinnande jävla gasboll!

I sommar bär det av upp till Skellefteå till kusinens far. Hon ringde och kom med lite förslag om när; slutet av juli så man skulle hinna titta förbi på Pite dansar och ler. Lät som en ypperlig idé. Det kan bli riktigt jäkla najs det. Kan ju bli lite chockerande att få se natur istället för betongghetto, men jag ska nog kunna överleva.

Nu ska vi försöka hitta annat att göra. See ya!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0