Partajdags!

Nu är det fredag och det betyder öl, öl, öl. Och kanske någon öl också. Först till kusin och ta ett par öl i kvällssolen (om den fortsätter sig hålla framme vill säga) och sedan in till stora staden för lite seriöst busande. Vet ju inte vart jag ska dock, bara att jag ska förbi Medusa och säga hej till bror. Annars så är jag öppen för de flesta förslag.

Och idag har jag varit duktig och köpt skor också. Var fan på tiden om man säger så. Gick förbi hos söta lilla Jimmie och fick lite rabatt dessutom. Alltid najs. Synd att han inte kunde följa med ut ikväll bara. Men om 2 veckor så, då jäklar ska vi busa...

Nu är det dags för en liten dusch så see ya!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0