Sleepy time

Trög tisdag. Trög Daniel. Nuff said!
Hela dagen har känts som någon jäkla komasession. Segare än segast och allmänt dampig på samma gång. Men men, en dag närmare helgen i alla fall. Och det kommer bli en lugn helg i Solna denna gång, inget partaj för min del förrän nästkommande helg. Lite synd kanske för då har man ju ingen möjlighet att umgås med alla trevliga små människor man känner. Men go vänner, ni får helt enkelt ge er till tåls...
Nu måste jag hitta på nåt spännande att göra så jag inte somnar medan jag väntar på att Daily show ska börja. Skojsigt värre. Daily show alltså, inte väntan...

Och filåt V om du kände dig träffad, men jag kan lova dig att det där lilla citatet absolut INTE handlade om dig. Så det var absolut inte en pik riktad till dig, för du har ju aldrig varit annat än trevlig. Bara så du vet. =)

Nu iväg till soffan, sedan drömmarnas land.
Toodles!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0