Snart fredag och duktiga Tre Kronor...bra kväll

Bra jobbat pojkar! 8-1 är ju inte fy skam om man säger så. Även om Danmark knappast är det hårdaste av motstånd. Fast bra med lite självförtroende iaf. En gedigen insats blir väl en rätt bra beskrivning. Stor skillnad mot igår minst sagt.

Dumma TV9! Daily show börjar inte förrän midnatt. Måste man ju stanna uppe yetilänge jue. Stackars lilla Daniel. Tänk om jag försover mig imorgon. Som omväxling... Ironi kallas det där, för er som inte vet.
Ja ja, det är fredag imorgon så I don't give a flying fuck!

Hade en liten undran. Satt och läste någon blogg förut av någon mupp som skröt vitt och brett om sina sexuella eskapader. Och visst, det kan man väl göra om man vill, men varför vågar flickan i fråga inte stå för sina ord i och med att hon inte vågar visa vare sig namn eller bild.
Haha! Fan vad gnällig jag lät där nu då. ^^
Ibland chockerar jag till och med mig själv med mina "griniga gubb"-tendenser... Men men, jag kommer nog aldrig förstå folks behov att skryta om något så meningslöst. Eller skryta om något över huvud taget. Ja ja, så blir det väl när fjårtisar som läst för mycket Harlequinböcker börjar blogga... Känns som man kanske bör ta det hela med en nypa salt. Eller en säck salt kanske.

Nu ska gnälliga Daniel ta en snabb dusch och sedan se Daily show. Kan ju inte sitta här och vara grinig hela natten. Länge leve yttrandefriheten!
Nighty-night boys and gals...


Edit: Och btw, börja kommentera era latisar! =D
Lite dåliga är ni allt på den fronten...

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0