Tjihooo... Fredag!

Nu är det helg. Utifall att någon missat det alltså...
Solen skiner, fåglar kvittrar, blommorna blommar, saven stiger (i både träd och människor)! Kort sagt: fucken najs dag idag.
Och denna helg blir softish i Solna, kunde ju helt klart ha varit värre. Även om man är lite småsugen på en öl eller två... Fast det ska nog gå och övertala kusin och co att det är nära på livsviktigt att få injnuta ett par kalla.
Och förutom dem goda nyheterna så kan jag ju även förtälja att ni nu slipper lilla mig, antagligen för hela helgen. Inga kvasi-intellektuella inlägg från denne pojk på några dagar. Hörde jag någon jubla?
Nä, nu är det dags för en snabb dusch och en långsam insmörjning av diverse brända kroppsdelar och sedan en underbar timmes tågresa. Så härligt att bo ute i bushen. Så nära och bra till allting. Mysigt värre. Ja, det där var sarkasm...

Tack och hej för denna veckan...
Ha en trevlig helg nu! Det är en order!
Och så hoppas jag har massa skojsiga kommentarer när jag kommer tillbaka.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0