Torsdagstankar...eller bara blaj

Nu är det bara en dag kvar till helgen pojkar och flickor. Gott mos!
Inget partaj denna helg. Blir softarweekend hos kusin med henne och Peter och Erik och vem vet mer... Spela spel, se någon trevlig film, snacka skit, kanske någon omgång biljard med öl... Finns många alternativ. Men det blir ingen utgång i varje fall. Ska nästan bli lite najs att inte gå ut och partaja för en gångs skull. Blivit lite väl mycket av den varan de senaste veckorna. Men jag skyller allt på solen. Tydligen så gör den ökade mängden uv-ljus oss alla till periodare...
Imorgon är det wok/grill afton med pajsarna från jobbet. Kan bli lite spännande. Ur ett rent sociologiskt-psykologiskt perspektiv alltså. Många färgstarka karaktärer på ett ställe om man uttrycker sig så. Man blir väl halvt sexuellt ofredad som vanligt antar jag. Men men, det finns ju i alla fall ett par personer som man kan snacka med på riktigt. Chefen har ju minst sagt ett överflöd av roliga historier. Ett litet exempel:


Visste du att forskare upptäckt att alkohol innehåller kvinnligt könshormon?
För efter ett par supar börjar man snacka strunt och kan inte längre köra bil...


Han är allt rolig han den gamle räven. Och idag var han lite extra vänlig, misstänker att det var för att hans systerdotter var på jobbet och hälsade på igår och väl där så passade hon på att flörta med mig som en tok. *S*
Rätt underhållande må jag säga. Vad jag nu ska med en fjårtis från skåne vete fan, men men... Ett gott skratt förlänger ju livet säger dem ju. Plus att det var lite trevligt ombyte att prata med någon som kan liknas vid en vanlig människa.

Nä, nu ska jag ta och glutta på hockeyn tror jag. Se om vi kan spöa Danmark åtminstone. Med lite tur så kanske...
See ya peeps!


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0