Torsdagstråk

Torsdagar är sällan särskilt spännande men denna är fan tråkig i kvadrat. Kan ju visserligen bero på att man är hemma från jobbet, igen, fast lite tycker man ju att folk kan göra för att underhålla en... Tycker ni borde skämmas som inte anstränger er mer.
Imorgon är det helg pojks and flicks. Då ska det drickas öl tror jag allt. I varje fall imorgon för resten av helgen kommer att spenderas i Anna, Peter och Eriks sällskap. Ska bli najs det. Hade nog spenderat även fredagen med dem om det inte var så att man var så himla sällskapssjuk och sugen på att bara träffa folk och snacka skit och annat...
Imorgon ska jag nog även ta och inhandla mig ett par skor. Man ju förnya sig lite. Ibland. Typ... Knalla förbi Jimmie a.k.a. Al Bundy och se om man kanske till och med skulle kunna få sig någon krona i rabatt. Men vad för pjuck ska man inhandla då månntro... Desicions, desicions, desicions...
Undrar bara vad man ska hitta på på kvällen. Att bara dricka öl är ju inte direkt någon utarbetat plan. Lär väl kila förbi Medusa och hänga med brorsan, har ju inte träffat honom på ett tag nu. Ska bli kul. Har man tur så kanske det är några trevliga stammisar där. Fast det brukar det ju vara. Får inte glömma att kolla med V om hon ska dit imorgon eller om det blev lördag för hennes del. Hon är ju fucken najs och alltid rackarns rolig. Dessutom har man ju lovat henne en dans och man ska ju hålla vad man lovat. Och utöver det så kanske J skulle komma till stan. Då måste man ju sammanstråla och snacka lite skit. Kul att öva på engelskan om inte annat.
Nämen oj vad intressant att läsa då. Jag trodde inte att det var möjligt, men jag blir mer och mer tråkig i mina inlägg. Nä nu ska jag gå och göra vågen för mig själv och fundera ut vad nästa aptråkiga inlägg kan innehålla för sömninspirerande tankar.
See ya peeps!


Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0