Äntligen bra TV

Kollade just på Fringe på 5:an. En alldeles purfärsk science fictionserie av Arkiv X-snitt. Den var helt klart spännande, och bra gjord. Så äntligen har jag något att se på tv. Endast en kväll i veckan visserligen, men det är ju den första kvalitetsserien sedan Rome så man ska ju inte klaga. Fast jag undrar lite var 5:an fått pengar till att köpa in serien. Det är ju inte ens en månad sedan den hade premiär i USA, så den lär väl ha kostat en krona eller två.
Det är alltid trevligt att bli glatt överraskad så där. Nu har jag ju både Fringe och Bullshit att titta på. Så mycket kvalitets-tv på en gång har jag inte varit med om sedan... hmm... ja, sent 90-tal typ. Det var bättre förr. :-P
Men nu är det sängdags.
Sov gott alla.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0