Fikadags... år 2009!

Mmmmm... Vårrullar är mums det. Mums säger jag!
Med lite aromat och senap på. Gott som fan!

Igår fick jag en inbjudan till en liten födelsedagsfika. Fast vet inte riktigt om jag kan komma. Den var ju schemalagd till den 5:e oktober 2009, och jag vete tusan hur agendan ser ut om 369 dagar. Fast vem vet, kanske, bara kanske, kanske, så kan det ju vara så att hon råkade skriva fel år. Hmmm.
Näää, det tror jag inte. För nog vet hon väl skillnaden på 8 och 9? Eller?
Jo det tror jag nog. Men då har jag ju faktiskt ett år på mig att bestämma mig i alla fall. Det borde ju till och med räcka för en liten snigelpojk som jag.
Nä vet ni vad? Nu ska jag återvända till mitt Star Trek-nördande.
See ya peeps!

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0