Freitag

Tjihooo! Nu är det helg! Skojsigt värre. Ingen större skillnad mot andra dagar, men ändå.
Ikväll/inatt ska det jobbas. Hade ju inte sagt nej till att gå ut och ta en öl eller två, men behöver man pengar så gör man. Och det är ju nästan lika roligt att titta på när folk blir fulla som att bli full själv. Kanske inte, men det är ju i alla fall rätt najs att babbla skit med alla stammisar och folk. Det ska nog bli en hyfsad kväll på det stora hela. Hoppas vi...
Och så blir det väl ett par öl på båten tillsammans med diverse nattsuddare efteråt antar jag. Alltid trevligt.
Fuck vad hungrig jag är förresten. Jag behöver en fru som lagar mat åt mig. Ja ja, till man skaffar sig en sådan så får man väl fixa sitt eget käk antar jag. Men vad? Hmm...
*går och plundrar skafferiet*

Säg vad du vill
Postat av: Mikaela

haha..å jag behöver en man som lagar mat åt mig! =)

2008-10-09 @ 22:44:19
URL: http://lyxmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0