Hump Day

Jahaja. Så var det lill-lördag då. Och det betyder..... absolut nada. Var ju länge sedan man hade energi till att gå ut mitt i veckan. Man blir ju inte yngre. Tvärtom faktiskt. Tror jag. Gråare hår hur som helst. Fast idag hade det ju suttit fint med typ en film, lite snask, lite trevligt sällskap. Eller varför inte lite poker och en öl eller två. Mhm, man kan ju alltid drömma. Fast drömmar har jag inte så många nu för tiden. Nattetid alltså. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Senaste drömmen jag minns så blev jag ju sprängd av en liten pojkscout så det kanske är lika bra att man inte minns så många. När jag var liten så var jag med min bror en gång när han var på scouterna. Jag tror det åtminstone. Vem vet, det kanske är något sorts efterskapat minne. Något som dem däringa utomjordingarna lagt in i min hjärna för att dölja sina experiment de utfört på mig. Fast ha! Jag minns nog ändå. Men jag är inte bitter, dem gör ju bara sitt jobb. Och det är ju lite synd om dem, för det är ju en heeeelvetes lång väg att pendla varje dag. Ungefär som jag. Jävla bushpendeln säger jag bara. Känns ju nästan som att man bor ute på landet. Kanske borde införskaffa mig en sådan där Esso-keps och ett par hängselbyxor. Och ha en 2 hektos prilla under läppen. Fint som snus säger jag bara, fint som snus...
*drömmer sig bort*
Ja ja, nu orkar jag inte mer. Dags för mat och underhållning i form av tv eller dator.
See ya.

Säg vad du vill
Postat av: linda

En bra film och lite godis är inte helt fel en lill-lördag!

2008-10-01 @ 11:38:57
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0