Uttrååååkad

Star Trek is the shiet!!!
Nu har jag bara sisådär 170 avsnitt kvar. Men med all den fritid som man har nu för tiden så lär dem ju betas av i en rasande takt. En produktiv hobby skulle ju inte vara fel...
Btw, är det någon som sett Battle Royale? En japansk rulle. Hade tänkt se den ikväll (Showtime 21:00), undrade bara om den är sevärd. Och ja, jag vet att jag är efter. Vet att den är gammal. Jag har ju fan missat nästan hela 2000-talets filmutbud. Fast Wall-E och Iron Man har jag hunnit se i alla fall. Bättre än inget. Ett par hundra filmer till så kanske jag är up to date...

Säg vad du vill
Postat av: Bettan

Det är en strålande rulle, har sett den tre gånger. Minsann.

2008-10-01 @ 16:21:52
Postat av: Daniel

Låter bra det. Då ska jag nog ta och se den. Om jag kommer ihåg vill säga. :-P

2008-10-01 @ 16:29:09
Postat av: Bettan

Alltid trevligt med japaneser som tar ihjäl varandra i mängder. Rekommenderar även Suicide club som har en av världens ballaste inledningsscener. Mhm. blip blip?

2008-10-01 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0