09:39

God morgon på er alla!
Inte för mig direkt, jag har ju varit uppe sen tiiiidigt. Ända sedan midnatt typ. Så går det när man fuckar upp dygnsrytmen helt. Men bara för den saken så ska det ju inte vara omöjligt att vara lite artig. Så ett glatt guten morgen på er.
Någon som gör något roligt då? Själv sitter jag här och har fått för mig att jag ska blåsa lite liv i gamla nördfasoner. Så jag laddar helt enkelt ned massa gamla star trek. Mhm, nörd är man allt. Fast... det är ju i varje fall bättre än Buffy. ;-)
Denna helg var rätt boring måste jag säga. Bara degat hemma, slötittat på tv, spelat meningslösa spel på datorn. Jag som var lite sugen på öl jag. Fast det går ju inte när man är pank. Snyft och buhu.
Men men, jag får ta igen det den kommande helgen. Om jag inte jobbar då förstås... Vi får väl se.
Så jag hoppas ni andra haft en bättre helg än jag.
Nä, nu ska det gluttas Star Trek the Next Generation. Från första avsnittet. Då har jag ju nåt att göra de närmaste veckorna.
Ha en bra dag gott folk.
Toodles.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0