Dagens Sista

Gaaaah! Seg som faen! Borde nog gå och lägga mig tror jag. Tjänar ju ingenting till att sitta här och gäspa som en galen gnu. Fast en liten timme till ska jag nog klara av. Ingen mening med att vakna allt för tidigt imorgon...
I helgen blir det jobb i alla fall. Fick sms av chefen idag som undrade om jag kunde jobba, och naturligtvis svarade jag ja. Pengar, pengar, pengar är ju något som verkligen behövs just nu. Ekonomin är ju inte så där kanonbra direkt.
Och i veckan ska jag fan ta och dra till farbror tatueraren och beställa tid. Är ju about fucken time om man säger så. Kanske inte så där yetismart när man knappt har några pengar, men shit the same, det ordnar sig alltid. Det blir nog något mindre motiv skulle jag tro. Typ ta reda på vad man egentligen tycker om det. Det är ju faktiskt min första. Pinsamt värre. De större får ju komma senare. Om man gillar det då vill säga.
Nä, nu ska jag ta och glo lite på My Name is Earl och sedan blir det sängen.
Så natti-natti på er alla.
Puss och kram.
Toodles.
Adieu.
Hej.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0