Ensam i Natten

Då sitter man här ensam i natten. Sjuk och allmänt seg, men inte trött tyvärr så att sova is out of the question. Men vad ska man då hitta på månntro? Inget intressant på tv, ingen vaken att babbla med, ingen rolig bok att läsa. Om man ändå bara kunde känna sig inspirerad nog att skriva lite. Alltså, skriva på "riktigt", inte blogga. Även om det är rätt kul att göra det också...
Jag ska hur som helst snart ta och steka lite ägg och ha på knäckebröd. Ibland får jag lite cravings av det lite mer udda slaget. Nästan som en gravid kvinna. Är det det jag är? Hmm...
Fast helst av allt så skulle jag ju vilja ha kött. Massa kött. Döda djur av alla de slag. Önskar man var tjenis med någon slaktare så man kunde få kompispris... *drömmer sig bort*

Säg vad du vill
Postat av: Sofia

Nej jag är rädd för att vissa av oss knappast kan få ett normalt psyke, mentally assraped känns som ett ganska passande uttryck ibland=P



men du, knäckebröd och stekt ägg? Skedräktig?

2008-09-15 @ 04:43:09
URL: http://lapsusmemoriae.blogg.se/
Postat av: Sofia

Normalitet är väl också ganska relativt, och nu menar jag inte bara relativt skittråkigt=)

Vet inte om jag köper din nuvunna evolutionsteori där. Vissa mutationer saknar väl syfte och körs till soptippen snarare än framtiden?



2008-09-15 @ 04:53:15
URL: http://lapsusmemoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0