Mitt-i-veckan-tråk

Detta är en dag fylld av tråkhet. Eller heter det tråknad? Eller kanske tråkerier?
Skit samma, denna där är rackarns tråkig!
Fortfarande sjuk, men inte så där yetifarligt så man blir alldeles dampig och uttråkad av att bara sitta hemma. Men man vet ju att om man ger sig iväg för att göra något så kommer man ju bara känna sig sjukare imorgon. Och för en gångs skull så ska jag hålla mig i skinnet tills jag blivit frisk.
Fast å andra sidan, jag har ju redan gått med på att jobba torsdag till fredag. Så den planen är ju egentligen redan förstörd. Smart jobbat lilla Daniel. Men jag behöver ju verkligen pengarna så jag får väl stå ut med att vara lite halvkrasslig i några dagar extra...
Förresten, någon som vet vad det är för klubb på Medusa imorgon? Enda jag vet är att jag ska jobba, fast det kanske räcker.
Överraskningar är ju alltid trevliga. Eller oftast iaf. Eller ibland. Då och då. Typ aldrig.

Nästa helg börjar mitt favoritprogram på tv igen. Bullshit! Ja, programmet heter så alltså. :-P
Det ska bli skojsigt. Lördag. Tid minns jag ej. Hmm...

Säg vad du vill
Postat av: Anki

bullshit är kul :D

2008-09-18 @ 19:27:30
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0