Sjusovare Igen

Tjihoooo! Jag vaknade hela 3 minuter tidigare idag än vad jag gjorde igår. Så idag kommer jag hinna med allt det som behövs göras. Som att raka skinkorna, vattna plastblommorna, mata den tama älgen, vaxa trehjulingen...
Och nej, det sista var inte någon skum metafor för onani. Eller var det det...? For me to know and for you to don't give a crap about.
Men bara så ni vet, idag är min hals alldeles pajko. Den blir ju fan sämre, inte bättre. Vad är det som pågår? Ska jag behöva köpa en ny hals? Kina exporterar ju typ allt man kan tänka sig. Och jag som inte har några pengar. Hur ska detta gå? Spännande fortsättning följer... typ någon gång.

Säg vad du vill
Postat av: Monica

Kanske lungna ner sig med rökande. Det sägs att de inte ska vara bra för onda halsar :P

2008-09-16 @ 19:07:19
URL: http://moniqe.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0