Tisdagsmorgon

Är det verkligen meningen att man ska vakna 5 på morgonen? Hmm... Var ju inte planerat. Men men, det kanske betyder att man hinner göra lite vettiga saker idag. Kanske... Min gissning är nej, men man vet ju aldrig.
Fast jag hade ju inte så mycket val. Vaknade ju av kramp i vaden, en helt underbar känsla kan jag tillägga, och när det väl gick över så var det ju ingen mening att somna. Hade knappast lyckats hur som helst.
Idag är det tisdag. Det betyder att jag ska... *kollar kalendern*... dregla och glo på tv idag. Jahaja. Vad trevligt. Då får man väl göra det då helt enkelt.
Måste fan ta och fixa nåt att äta först. Helt fucken utsvulten. Men är så seg. Orkar inte. *suck*
Toodles.

Säg vad du vill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0